Bağımsız bir stüdyo olan Supergiant, oyunlara yeni bir bakış açısı getiriyor

Covid-19 pandemisi herkesin yaşamını olumsuz etkilerken, hızlı bir çıkış yapan ve ödüllere doyamayan “Hades”, stüdyosu Supergiant’ı memnun etmeye devam ediyor.

Oyunun incelikle dokunmuş hikayesi ve özenle hazırlanmış müzikleri oyunucları büyülüyor. “Hades” hem eleştirmenlerden tam not aldı, hem de 2021 BAFTA Oyun Ödülleri’nde “En İyi Oyun” seçildi.

Bu oyun aslında Gavin Simon ve Amir Rao adlı iki kişinin hayallerindeki projeydi. Supergiant’ın kurucuları öncesinde Electronic Arts’ta çalışıyorlardı fakat 2009da ayrılıp California’da kendi stüdyolarını kurdular. 9 ay sonra “Bastion” isimli oyunla çıkış yaptılar. Bastion, Hades kadar ses getirmemiş olsa da, onlara oyun dünyasında tanınmışlık kattı.

Yüksek bütçeli yapımların aksine, Supergiant stüdyosu oyunlarını yaparken ortamlara, karakterlere ve hayal gücü dolu bir hikaye yaratmaya odaklanıyor. Bu düşünce yapısının bize hediyesi ise “Hades” oluyor. Aşağıda oyunun trailerını bulabilirsiniz:

 

En çok oynanan oyunlar