Çin oyun sektöründe cesur bir hamle yaptı

Çin, oyun endüstrisi için önemli bir dönüş yaparak Ocak ayında 100'den fazla yeni video oyunu lisansı vererek cesur bir hamle yaptı.  

Çin kısa bir süre önce 100'den fazla video oyunu için lisans vererek, daha önce sektörü etkileyen düzenleyici baskılarda kayda değer bir gevşeme sinyali verdi. Bu hamle hem yerli hem de uluslararası oyun geliştiricileri için olumlu bir adım olarak görülüyor ve Çin'deki oyun ortamı için daha iyimser bir görünüm sunuyor. Bu dönüm noktası, sektör üzerindeki kapsamlı devlet baskısı sırasında uygulanan dondurmanın kaldırılmasından bu yana alınan en yüksek aylık onay sayısına işaret ediyor.  

Hatırlatmak gerekirse, Çin'deki video oyunlarına yönelik düzenleyici ortam, yetkililerin içerik, oyun bağımlılığı ve genel endüstri yönetimi ile ilgili endişeleri gidermek için uyguladıkları önlemlerle sıkı bir gözetim dönemi yaşamıştı. Onaylardaki son artış, daha sağlıklı ve daha canlı bir oyun ortamını teşvik ederken düzenleyici kaygıları ele almayı amaçlayan daha dengeli bir yaklaşımı yansıtan kayda değer bir değişime işaret ediyor. 

Gerçekten de, çocukların oyun oynama sürelerine getirilen kısıtlamalar, Çin'deki teknoloji ve oyun endüstrilerinin dinamiklerini yeniden şekillendirmeyi amaçlayan kapsamlı bir dizi önlemin bir parçasını oluşturdu. Hükümetin müdahalesi, gelişen bir dijital ortamı teşvik etmek ve özellikle genç neslin refahıyla ilgili olanlar olmak üzere sosyal kaygıları ele almak arasında bir denge kurmaya çalıştı.  

En çok oynanan oyunlar