"The Prince of Persia": oyun yapımcısı Jordan Mechner için gerçekleşen bir çocukluk hayali

'Prince of Persia'nın yaratıcısı, nostaljik bir düşüncede, doğurduğu oyunun öngörülemeyen yörüngesi karşısında duyduğu hayranlığı ifade ediyor.  

Video oyunu yapımcısı Jordan Mechner, dokunaklı bir ifşaatla, "Pers Prensi "nin yaratılmasının çok sevdiği bir çocukluk hayalini gerçekleştirmesine olanak sağladığını paylaşıyor. Mechner'in yaratıcı vizyonundan doğan oyun, bir projeden çok daha fazlası haline geldi; Mechner'in küçük yaşlardan beri beslediği arzuların gerçekleşmesi oldu.  

Başlangıçta oyunu yaratıcı bir çaba olarak tasarlayan Mechner, şimdi oyunun kendisini oyun endüstrisinin geniş ve sürekli değişen manzarasında taşıyan sihirli halısı haline gelmesine hayret ediyor. Dahası, son oyundan bu yana geçen on üç yıllık aranın ardından Jordan Mechner'in ortaçağ kahramanı "The Lost Crown" ile muzaffer bir dönüş yapmaya hazırlanıyor. Bu yeni sürüm sadece öncü bir oyunun ruhunu yeniden canlandırmakla kalmıyor, aynı zamanda otuz yıllık bir geçmişe sahip olan ve 20 milyondan fazla kopya satan bir seriye yeni bir soluk getiriyor. 

Jordan Mechner, eserinin öngörülemeyen uzun ömürlülüğünün bir kanıtı olarak, oyunun evreninin kalıcı ömrünü "asla hayal etmediğini" itiraf ederek derin bir şaşkınlık ifade ediyor. Ortaçağ kahramanının otuz yılı aşan ve şimdi "The Lost Crown "da yeni bir bölüm için hazırlanan destanı, başlangıçtaki beklentilerinin sınırlarını aştı.  

En çok oynanan oyunlar